Вивчаємо гірські породи й мінерали
Термін «гірські породи» у значенні, близькому до сучасного, вперше вжив Василь Михайлович Севергін у 1798 р. Він зазначав, що сюди належать «породи, що гори складають».
Сьогодні на уроці географії в 6 класі учні
вчилися
- розрізняти за зовнішніми ознаками магматичні, осадові й метаморфічні гірські породи;
- характеризувати види корисних копалин;
- пояснювати причини розмаїтості в земній корі гірських порід;
- дбайливо ставитися до природи й тих багатств, що знаходяться в надрах Землі.
Учні розглядали колекцію гірських порід і мінералів і відповідали на запитання.
• Чим відрізняються гірські породи й мінерали?
• Що між ними спільного?
• Які групи гірських порід виділяють? Наводили приклади кожної групи.
Знаходили їх у колекції.
• Гірські породи якої групи більш тверді? Якої — більш м'які?
Шестикласники роздивлялися і запам’ятовували умовні знаки корисних копалин протягом 2–3 хв. Після цього по пам'яті називали корисну копалину, позначену певним знаком.
6 клас працьовиті дітки!
ОтветитьУдалить