пятница, 4 декабря 2015 г.

Вивчаємо  гірські породи й мінерали

Термін «гірські породи» у значенні, близькому до сучасного, вперше вжив Василь Михайлович Севергін у 1798 р. Він зазначав, що сюди належать «породи, що гори складають».
Сьогодні на уроці географії в 6 класі учні
вчилися
  • розрізняти  за зовнішніми ознаками магматичні, осадові й метаморфічні гірські породи;
  • характеризувати види корисних копалин; 
  • пояснювати  причини розмаїтості в земній корі гірських порід;
  • дбайливо  ставитися до природи й тих багатств, що знаходяться в надрах Землі.

Учні розглядали  колекцію гірських порід і мінералів і відповідали  на запитання.
• Чим відрізняються гірські породи й мінерали?
• Що між ними спільного?
• Які групи гірських порід виділяють? Наводили  приклади кожної групи.
Знаходили їх у колекції.
• Гірські породи якої групи більш тверді? Якої — більш м'які?
Шестикласники роздивлялися і запам’ятовували  умовні знаки корисних копалин протягом 2–3 хв. Після цього по пам'яті називали  корисну копалину, позначену певним знаком.

1 комментарий: