суббота, 25 февраля 2017 г.

Вивчаємо Китай, створюючи колажі...

Дуже часто, виступаючи перед колегами або просто розповідаючи про свої уроки, ми говоримо про "систему" своєї роботи. А це означає, використовуємо щось в своїй роботі не епізодично, а постійно, весь час оновлюючи і доповнюючи ... 
Декілька років тому в систему мого викладання ввійшло використання колажів. Звертаємося до Вікіпедії: "Кола́ж (від фр. coller - склеювати) - технічний прийом в образотворчому мистецтві, який ґрунтується на введені у твір різних за фактурою та кольором предметів: шматків газет, афіш, шпалер тощо".
Спочатку учні просто демонстрували свої роботи, потім пояснювали, які матеріали використовували для створення колажів. А зараз вони повинні достойно презентувати свої "витвори".
Перед десятикласниками стояла серйозна задача: створити колаж про Китай, ще не вивчивши даної теми. Тобто завдання було випереджувальним. Учні прекрасно справилися з поставленою перед ними задачею. Всі колажі були різні. ...І одночасно присвячені саме Китаю.

Діти не тільки розповідали про Китай, демонстрували свої роботи, а й міркували, чому Китай є одним зі світових лідерів за багатьма економічними показниками? У чому причина успіху і швидкого зростання економіки країни?
Відповіді учнів  порадували, Молодці !!!





Комментариев нет:

Отправить комментарий