суббота, 18 марта 2017 г.

Відкритий урок: майстер-клас чи вистава?!


15 березня на базі Лемешівської ЗОШ І-ІІІ ст.. відбувся ярмарок педагогічних ідей вчителів економіку Яготинського району. Тема заходу «Активізація пізнавальної  діяльності учнів на уроках економіки шляхом використання інноваційних технологій».

Одним із пунктів семінару був відкритий урок з економіки в 11 класі «Макроекономічна нестабільність: інфляція та безробіття». Ви мабуть здогадалися, що цей урок був мій і в моєму 11 класі.

А тепер все по порядку. Цей захід взагалі  планувався на весняні канікули. А потім методист РМК Шульга Юлія Віталіївна звернулася до мене з проханням, чи не могла б я провести урок з економіки. Я вагалася не довго… Погодилася. Вибір з класами не великий. В нас звичайна сільська школа в якій навчається всього 117 учнів. Економіка викладається лише в 11 класі, в 9 класі – фінансова грамотність. Зупинилася на 11 класі. Це є мій рідний 11-й. Не підведуть.
Заздалегідь підготовлених безпрограшних сценаріїв уроку не визнаю і ніколи не користуюся такими «прийомчиками».  Тому звичайно, я хвилювалася. Як все піде? Чи всі справляться з економічними задачами? Чи все встигну? Запланувала багато…
Але тільки переступила поріг класу. Привітання з учнями. Оголошення теми і мети уроку.  …. І хвилювання залишилися десь в шкільному коридорі.
Був невеличкий казус, коли діти виконували завдання, пов’язані з мультфільмами. Вони так захопилися переглядом улюблених мультиків, що забули про завдання.

Ще мені здавалося, що одиннадцятикласники занадто довго розв’язують задачі.
Але це, мабуть, тільки здавалося. В 45 хвилин уроку вклалися. Все встигли. Всі отримали оцінки.




Під час заходу педагоги дружньо обмінювалися досвідом, педагогічними знахідками, ідеями щодо впровадження інноваційних технологій на уроках економіки.
На заході виступили призери обласної учнівської Інтернет-​олімпіади з основ економіки: Бойко Назарій (ІІ місце), учень 11 класу з роботою «Соціально-​психологічний портрет сучасного та успішного підприємця» та Тимченко Роман (ІІІ місце), учень 8 класу з роботою «Назва фірми — справа відповідальна».

Нині стає очевидно, що учитель, який діє в межах звичайної «крейдової технології» значно поступається колегам, які використовують у навчальному процесі новітні інформаційні технології.

"Технології ніколи не замінять учителя. Але вчитель, який ефективно застосовує технології для розвитку своїх учнів, замінить того, хто ними не володіє" - Шеріл Нуссбаум-Біч, член Ради директорів Міжнародного товариства з технологій в галузі освіти

2 комментария:

  1. Лише творчий вчитель може бути джерелом успіху своїх вихованців. Ці слова саме про Вас, Наталіє Василівно!Урок був чудовий!!!

    ОтветитьУдалить